Nazirlik şagirdlərin "2" qiymət almalarının səbəbini AÇIQLADI
Tarix: 08-07-2016 | Saat: 12:32
Bölmə:M / Karusel / Təhsil | çapa göndər
Təhsil Nazirliyi buraxılış imtahanında şagirdlərin IX sinifdə buraxılış imtahanında "2" qiymət almalarının səbəblərini açıqlayıb.
"Xəbəraz.az " bildirir ki, Təhsil Nazirliyindən APA-ya verilən xəbərə görə, son 3 ildə Azərbaycanda 20 mindən çox şagird milli qiymətləndirimədə iştirak edib. Araşdırmalar nəticəsində aydın olub ki, şagirdlərin IX sinifdə buraxılış imtahanında "qeyri-kafi" qiymət almalarının əsas səbəbi onların, əslində, ibtidai sinifdə, yəni, 4-cü sinifdə zəif nəticə göstərmələridir. Yuxarı sinifdə zəif nəticə göstərən şagirdlər ibtidai sinfi yaxşı mənimsəmədiklərindən yuxarı siniflərdəki məzmunu da qavramaqda çətinlik çəkirlər.
Qeyd edilib ki, Təhsil Nazirliyi tərəfindən "Təhsil Sektorunun İnkişafı üzrə İkinci Layihə "(TSİİL) çərçivəsində 2013, 2014, 2015-ci illərdə həyata keçirilən milli qiymətləndirmə tədqiqatı ümumi təhsil müəssisələrinin müvafiq sinif şagirdlərinin oxuyub-anlama, Azərbaycan dili və riyaziyyat fənləri üzrə mənimsəmə səviyyəsini ölçmək məqsədi daşıyıb. Milli qiymətləndirmə tədqiqatının keçirilmə prosesində təhsilin keyfiyyətinə təsir edən amillər kimi valideynlərin təhsilinin, məktəbəqədər hazırlığın, dərsdənkənar mütaliənin şagird nailiyyətinə təsiri, regionlar arasında şagird nailiyyətlərinin fərqi, kurikulumun mənimsənilməsi səviyyəsi və digər məslələr araşdırılıb.
Xəbəri paylaş
6068 dəfə oxunub.
Digər xəbərlər
Tarix: 08-07-2016 | Saat: 12:32
Bölmə:M / Karusel / Təhsil | çapa göndər
Təhsil Nazirliyi buraxılış imtahanında şagirdlərin IX sinifdə buraxılış imtahanında "2" qiymət almalarının səbəblərini açıqlayıb.
"Xəbəraz.az " bildirir ki, Təhsil Nazirliyindən APA-ya verilən xəbərə görə, son 3 ildə Azərbaycanda 20 mindən çox şagird milli qiymətləndirimədə iştirak edib. Araşdırmalar nəticəsində aydın olub ki, şagirdlərin IX sinifdə buraxılış imtahanında "qeyri-kafi" qiymət almalarının əsas səbəbi onların, əslində, ibtidai sinifdə, yəni, 4-cü sinifdə zəif nəticə göstərmələridir. Yuxarı sinifdə zəif nəticə göstərən şagirdlər ibtidai sinfi yaxşı mənimsəmədiklərindən yuxarı siniflərdəki məzmunu da qavramaqda çətinlik çəkirlər.
Qeyd edilib ki, Təhsil Nazirliyi tərəfindən "Təhsil Sektorunun İnkişafı üzrə İkinci Layihə "(TSİİL) çərçivəsində 2013, 2014, 2015-ci illərdə həyata keçirilən milli qiymətləndirmə tədqiqatı ümumi təhsil müəssisələrinin müvafiq sinif şagirdlərinin oxuyub-anlama, Azərbaycan dili və riyaziyyat fənləri üzrə mənimsəmə səviyyəsini ölçmək məqsədi daşıyıb. Milli qiymətləndirmə tədqiqatının keçirilmə prosesində təhsilin keyfiyyətinə təsir edən amillər kimi valideynlərin təhsilinin, məktəbəqədər hazırlığın, dərsdənkənar mütaliənin şagird nailiyyətinə təsiri, regionlar arasında şagird nailiyyətlərinin fərqi, kurikulumun mənimsənilməsi səviyyəsi və digər məslələr araşdırılıb.
Xəbəri paylaş
Digər xəbərlər
13-06-2015, 17:47
Bakıda yanan binadan son xəbər (FOTO)
20-06-2019, 12:09
Bakı-Quba yolunda “KİA” kombaynla toqquşdu: yaralılar var
7-06-2016, 06:13
Kreditlə Həccə getmək olarmı? - İlahiyyatçıdan açıqlama
23-02-2016, 15:51
Cəlilabadda su borusundan 15 kiloqram narkotik çıxdı
15-06-2020, 15:44
Hadı Rəcəblinin oğluna nazirlikdə vəzifə verildi
28-12-2016, 21:35
Donald Tramp: "Barak Obama hakimiyyəti rahat şəkildə ötürmədi"
17-02-2018, 11:33
Ermənistan silahlı qüvvələri atəşkəsi 125 dəfə pozub
31-03-2016, 21:52
MDB dövlətlərinin XİN rəhbərləri Moskvada görüşəcəklər
14-04-2016, 19:43
Sabiq nazirin qohumunu öldürən qadının məhkəməsi davam edtirilib
25-04-2016, 22:02
Zakir Həsənov: Danışıqlar prosesi nəticəsiz qalıb