Naxçıvan Muxtar Respublikası
9 - 14°
- 5 - 10°
Qazax, Gəncə, Goranboy, Tər-Tər, Ağdam, Füzuli, Cəbrayıl
9 - 14°
0 - 5°
Mərkəzi-Aran
9 - 4
0 - 5
Masallı, Yardımlı, Lerik, Lənkəran, Astara
7-11°
0-3°
Bakıda və Abşeron yarımadasında
8-10°
2-4°
<>

ZehraGulum.butik

Ekskluziv,təravətli güllər və buketlər zövqünüzü oxşayacaq!

Ən münasib qiymət bizdə!

Əlaqə üçün: (WhatsApp) 012 371 80 90/055 379 99 40/077 399 68 89 (İnstagram.com)⬇ ➡@zehragulum.butik
Risk etməyin! Viaqranın daha bir əks-təsiri aşkar edilib
Tarix: 6-10-2018, 18:12 | Saat: 15:47:00
Bölmə:Karusel / Səhiyyə | çapa göndər

İngiltərədə orta yaşlı kişi yüksək miqdarda viaqra qəbul etdiyi üçün görmə qabiliyyətini itirib.

Xeberaz .Az Sputnik Azərbaycan-a istinadla xəbər verir ki, bu barədə tibb dünyasının əhəmiyyətli jurnallarından olan "Retinal Cases and Brief Reports"-da xəbər yayılıb.

Məlumata görə, araşdırmanın müəllifi həkim Riçard Rosen qeyd edib ki, insanlar çox zaman yüksək dozada dərman qəbul edərək, sağlam qalacaqlarını düşünürlər: "Yüksək dozada dərman qəbul etmək zərərlidir və araşdırmamda bu, bir daha sübuta yetirildi".

Rosen qeyd edib ki, 31 yaşlı bir kişi xəstəxanaya gələrək görmə problemi yaşadığını qeyd edib. Araşdırma zamanı onun qanında yüksək dozada viaqra olduğu müəyyən edilib.



"Xəstə görmə qabiliyyətinin zəiflədiyini və hər şeyi qırmızı pərdə arxasından gördüyünü deyirdi. Araşdırma zamanı xəstənin viaqraya bənzər dərman içdiyi məlum oldu. Yüksək dozada qəbul edilmiş dərman hüceyrələrdə dəyişikliyə səbəb olaraq görmə qabiliyyətinin itirilməsi ilə nəticələnir" - deyə həkim qeyd edib.

Rosen onu da bildirib ki, bu, tibb tarixində bir ilkdir.


4898 dəfə oxunub.
<>
Ömərov Toğrul İsgəndər oğlu. Uşaq Cərrahı PhD. Qəbula yazılmaq +994506729224. Usaqcerrahi.az
Əlaqə üçün: (WhatsApp) +994506729224 (İnstagram.com)⬇ ➡@rtogrulomarov_ushaq_cerrahi

Bölməyə aid digər xəbərlər
{sape_links}{sape_article}
bütün xəbərlər
____ Instagram ___