Nazirlik şagirdlərin "2" qiymət almalarının səbəbini AÇIQLADI
Tarix: 08-07-2016 | Saat: 12:32
Bölmə:M / Karusel / Təhsil | çapa göndər
Təhsil Nazirliyi buraxılış imtahanında şagirdlərin IX sinifdə buraxılış imtahanında "2" qiymət almalarının səbəblərini açıqlayıb.
"Xəbəraz.az " bildirir ki, Təhsil Nazirliyindən APA-ya verilən xəbərə görə, son 3 ildə Azərbaycanda 20 mindən çox şagird milli qiymətləndirimədə iştirak edib. Araşdırmalar nəticəsində aydın olub ki, şagirdlərin IX sinifdə buraxılış imtahanında "qeyri-kafi" qiymət almalarının əsas səbəbi onların, əslində, ibtidai sinifdə, yəni, 4-cü sinifdə zəif nəticə göstərmələridir. Yuxarı sinifdə zəif nəticə göstərən şagirdlər ibtidai sinfi yaxşı mənimsəmədiklərindən yuxarı siniflərdəki məzmunu da qavramaqda çətinlik çəkirlər.
Qeyd edilib ki, Təhsil Nazirliyi tərəfindən "Təhsil Sektorunun İnkişafı üzrə İkinci Layihə "(TSİİL) çərçivəsində 2013, 2014, 2015-ci illərdə həyata keçirilən milli qiymətləndirmə tədqiqatı ümumi təhsil müəssisələrinin müvafiq sinif şagirdlərinin oxuyub-anlama, Azərbaycan dili və riyaziyyat fənləri üzrə mənimsəmə səviyyəsini ölçmək məqsədi daşıyıb. Milli qiymətləndirmə tədqiqatının keçirilmə prosesində təhsilin keyfiyyətinə təsir edən amillər kimi valideynlərin təhsilinin, məktəbəqədər hazırlığın, dərsdənkənar mütaliənin şagird nailiyyətinə təsiri, regionlar arasında şagird nailiyyətlərinin fərqi, kurikulumun mənimsənilməsi səviyyəsi və digər məslələr araşdırılıb.
Xəbəri paylaş
6078 dəfə oxunub.
Digər xəbərlər
Tarix: 08-07-2016 | Saat: 12:32
Bölmə:M / Karusel / Təhsil | çapa göndər
Təhsil Nazirliyi buraxılış imtahanında şagirdlərin IX sinifdə buraxılış imtahanında "2" qiymət almalarının səbəblərini açıqlayıb.
"Xəbəraz.az " bildirir ki, Təhsil Nazirliyindən APA-ya verilən xəbərə görə, son 3 ildə Azərbaycanda 20 mindən çox şagird milli qiymətləndirimədə iştirak edib. Araşdırmalar nəticəsində aydın olub ki, şagirdlərin IX sinifdə buraxılış imtahanında "qeyri-kafi" qiymət almalarının əsas səbəbi onların, əslində, ibtidai sinifdə, yəni, 4-cü sinifdə zəif nəticə göstərmələridir. Yuxarı sinifdə zəif nəticə göstərən şagirdlər ibtidai sinfi yaxşı mənimsəmədiklərindən yuxarı siniflərdəki məzmunu da qavramaqda çətinlik çəkirlər.
Qeyd edilib ki, Təhsil Nazirliyi tərəfindən "Təhsil Sektorunun İnkişafı üzrə İkinci Layihə "(TSİİL) çərçivəsində 2013, 2014, 2015-ci illərdə həyata keçirilən milli qiymətləndirmə tədqiqatı ümumi təhsil müəssisələrinin müvafiq sinif şagirdlərinin oxuyub-anlama, Azərbaycan dili və riyaziyyat fənləri üzrə mənimsəmə səviyyəsini ölçmək məqsədi daşıyıb. Milli qiymətləndirmə tədqiqatının keçirilmə prosesində təhsilin keyfiyyətinə təsir edən amillər kimi valideynlərin təhsilinin, məktəbəqədər hazırlığın, dərsdənkənar mütaliənin şagird nailiyyətinə təsiri, regionlar arasında şagird nailiyyətlərinin fərqi, kurikulumun mənimsənilməsi səviyyəsi və digər məslələr araşdırılıb.
Xəbəri paylaş
Digər xəbərlər
29-07-2017, 11:28
Cəbhədən XƏBƏR VAR
28-10-2017, 11:21
Səhlab Bağırovdan Milli Şuranın mitinqi ilə bağlı - Açıqlama
20-12-2017, 16:29
İki rayonun polis rəisi dəyişdi
21-04-2016, 22:57
58 yaşlı kişinin başına oyun açdılar - Video
31-01-2019, 11:06
Bakı-Gəncə qatarında gedişhaqqı ucuzlaşdı
28-07-2017, 10:18
DİM abituriyentlərə müraciət etdi - KOMİSSİYA YARADILIB
27-01-2017, 18:54
“Sovetski”də yanğın: Sakinlər təxliyə edildi - Bir qadın öldü-FOTO
23-05-2016, 18:37
Ermənistan işğaldakı əraziləri yandırır - Foto
31-12-2015, 01:29
“Bəzi hakimlərin vəzifələri dəyişdirildi - Siyahı
8-10-2020, 20:44
Düşmən yenə qadağan olunmuş bomba atdı - FOTO