Gen-bol reklamlı "Optimal Electronics"dən GİLEY - "...nə qədər tərifləsələr də, almayın"
Tarix: 07-01-2022 | Saat: 12:20
Bölmə:M / Karusel / Gündəm / Araşdırma | çapa göndər
Reklamlarında özü barəsində gen-bol təriflərə yol verən “Optimal Elektronika” MMC şirkətinə aid "Optimal Electronics" mağazalar şəbəkəsindən narazılıqlar da yetərincədir. Bunu elə yerli KİV-dəki silsilə gileylərdən də müşahidə etmək olar. Bu dəfə isə narazı vətəndaş "Optimal Electronics"dən aldığı zavod deffektli məhsulu geri qaytara bilməməsindən narazılıq edir.
"Müştəriyəm Şikayətim Var" sosial qrupundakı paylaşımında giley edən Rəşad Məmmədov adlı istifadəçi yazır:
"Şikayətim "Optimal" mağazasındandir. 08.08.2020 tarixində mağazadan "Vitek VT-3635" markalı ətçəkən maşın almışam. Təxmini 2 ay sonra elə ilk istifadədə məhsul problemli çıxdı, demək olar ki, əti çəkmədi. Dekabrın 15 i mağazaya vermişəm, texniki servisə göndərilib. Sevisdən guya təmir olunaraq geri göndərilib, ama problemin nə olduğu haqqında heç bir məlumat verilməyib, çünki problemi məhsulun zavod deffektidi, əti çəkməyə gücü belə çatmır.
Sonra qaytarma tələbi yaradılması məsləhət görüldü. Qaytarma tələbinə də imtina veriblər. Mənim əsas istəyim bu məhsulun geri qaytarmaq və yeni, daha keyfiyyətli məhsul almaqdır. Alıcılara isə bu məhsulu nə qədər tərifləsələr belə almamalırını məsləhət edirəm.(dia.az)
Xəbəri paylaş
3458 dəfə oxunub.
Digər xəbərlər
Tarix: 07-01-2022 | Saat: 12:20
Bölmə:M / Karusel / Gündəm / Araşdırma | çapa göndər
Reklamlarında özü barəsində gen-bol təriflərə yol verən “Optimal Elektronika” MMC şirkətinə aid "Optimal Electronics" mağazalar şəbəkəsindən narazılıqlar da yetərincədir. Bunu elə yerli KİV-dəki silsilə gileylərdən də müşahidə etmək olar. Bu dəfə isə narazı vətəndaş "Optimal Electronics"dən aldığı zavod deffektli məhsulu geri qaytara bilməməsindən narazılıq edir.
"Müştəriyəm Şikayətim Var" sosial qrupundakı paylaşımında giley edən Rəşad Məmmədov adlı istifadəçi yazır:
"Şikayətim "Optimal" mağazasındandir. 08.08.2020 tarixində mağazadan "Vitek VT-3635" markalı ətçəkən maşın almışam. Təxmini 2 ay sonra elə ilk istifadədə məhsul problemli çıxdı, demək olar ki, əti çəkmədi. Dekabrın 15 i mağazaya vermişəm, texniki servisə göndərilib. Sevisdən guya təmir olunaraq geri göndərilib, ama problemin nə olduğu haqqında heç bir məlumat verilməyib, çünki problemi məhsulun zavod deffektidi, əti çəkməyə gücü belə çatmır.
Sonra qaytarma tələbi yaradılması məsləhət görüldü. Qaytarma tələbinə də imtina veriblər. Mənim əsas istəyim bu məhsulun geri qaytarmaq və yeni, daha keyfiyyətli məhsul almaqdır. Alıcılara isə bu məhsulu nə qədər tərifləsələr belə almamalırını məsləhət edirəm.(dia.az)
Xəbəri paylaş
Digər xəbərlər
16-05-2016, 13:59
PKK türk şəhərini xarabalığa çevirdi - Video
23-08-2015, 14:03
Bakıda 17 yaşlı qızı siqaretlə aldatdılar
1-07-2016, 12:55
Ermənilər hərbçilərimizə atəş açdılar
16-07-2022, 11:14
Bakıda DƏHŞƏT: Qadın keçmiş əri tərəfindən qətlə yetirildi
3-01-2022, 16:59
Azərbaycanda çörək bahalaşacaqmı? - günün başlıca SUALI...
7-12-2015, 13:11
“İş, yoxsa uşaq”: işləyən analara dəyərli MƏSLƏHƏTLƏR
22-12-2022, 12:09
İntim videoları yayılan FHN polkovnikinə YENİ İTTİHAM - 10 min AZN...
12-01-2016, 16:34
Naxçıvanski küçəsi təmir olunur - FOTO + VİDEO
8-04-2017, 15:33
Təranə eşqə gəldi, ərinə nələr dedi, nələr: "Sənsiz necə..." - FOTO