Naxçıvan Muxtar Respublikası
9 - 14°
- 5 - 10°
Qazax, Gəncə, Goranboy, Tər-Tər, Ağdam, Füzuli, Cəbrayıl
9 - 14°
0 - 5°
Mərkəzi-Aran
9 - 4
0 - 5
Masallı, Yardımlı, Lerik, Lənkəran, Astara
7-11°
0-3°
Bakıda və Abşeron yarımadasında
8-10°
2-4°
<>

ZehraGulum.butik

Ekskluziv,təravətli güllər və buketlər zövqünüzü oxşayacaq!

Ən münasib qiymət bizdə!

Əlaqə üçün: (WhatsApp) 012 371 80 90/055 379 99 40/077 399 68 89 (İnstagram.com)⬇ ➡@zehragulum.butik
Bu dərmanlar zəhərlənməyə səbəb olur - Nazirlikdən XƏBƏRDARLIQ
Tarix: 20-02-2018, 13:30 | Saat: 15:47:00
Bölmə:Karusel / Səhiyyə | çapa göndər



"Azərbaycanda dərman vasitələrindən 2016-ci ildə 732 nəfər, 2017-ci ildə isə 714 nəfər zəhərlənib. Bu da onu deməyə əsas verir ki, ölkədə dərman vasitələrindən zəhərlənmələrinin sayı azalıb".
Bunu Azərbaycan Tibb Universitetinin (ATU) dosenti, həkim - toksikoloq İsmayıl Əfəndiyev deyib.
 
Xəstələrin 17 faizini uşaqların təşkil etdiyini vurğulayan İ. Əfəndiyev qeyd edib ki, kəskin zəhərlənməyə ən çox yuxugətirici və qıcolma əleyhinə dərman preparatları səbəb olur.


шаблоны для dle 11.2

4668 dəfə oxunub.
<>
Ömərov Toğrul İsgəndər oğlu. Uşaq Cərrahı PhD. Qəbula yazılmaq +994506729224. Usaqcerrahi.az
Əlaqə üçün: (WhatsApp) +994506729224 (İnstagram.com)⬇ ➡@rtogrulomarov_ushaq_cerrahi

Bölməyə aid digər xəbərlər
{sape_links}{sape_article}
bütün xəbərlər
____ Instagram ___