"AZAL"ın London-Bakı reysi təxirə salınıb: sərnişinlərdən narazılıq
Tarix: 17-09-2017 | Saat: 09:20
Bölmə:Karusel / Hadisə | çapa göndər
Sentyabrın 17-si gecə saat 01:05 radələrində Londondan Bakıya uçmalı olan "J2 008" saylı təyyarə reysi təxirə salınıb. Xəbəraz.Az xəbər verir ki, sərnişinlər report-a açıqlamalarında AZAL rəhbərliyini məsuliyyətsizlikdə günahlandırıblar. Onlar bu cür münasibətlə artıq birinci dəfə qarşılaşmadıqlarını bildiriblər. Qeyd ediblər ki, "Azərbaycan Hava Yolları" reysin təxirə salınacağını əvvəlcədən bildiyi halda sərnişinləri bu barədə məlumatlandırmayıb və nəticədə insanlar müəyyən məsafə qət edərək hava limanına gəlib, burada saatlarla gözləməli olublar.
"Mən bileti onlayn almışam. Qeydiyyatdan keçən zaman elektron ünvanım orada qeyd olunub. AZAL da nəsə bir problem yarandığı zaman məni və mənim kimi bütün sərnişinləri öncədən məlumatlandırmağa borclu olduğu halda, bunu etməyib. Biz durub gəlmişik aeroporta, neçə saatdır burada gözləyirik. İndi deyirlər ki, reys təxirə salınıb, gedin. AZAL-ın menecmentində olan nöqsana görə sənədləşmə məsələsində problem yaranıb ki, əlavə 1 sutka Londonda qalmalı olacağıq", - deyə sərnişinlərdən biri bildirib.
Onlar həmçinin qeyd edirlər ki, hava limanında gözlədikləri müddət ərzində AZAL-ın heç bir nümayəndəsi ortada görünməyib, sərnişinlərlə maraqlanmayıb.
Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportundan verilən məlumata görə, reysin təxirə salınmasına AZAL-a məxsus sərnişin təyyarəsinin sənədlərində yaranan problem səbəb olub.
Bildirilir ki, Bakıya uçmalı olan sərnişinlər London hava limanından artıq geri qaytarılıblar. Reys sabah saat 18:05-ə təyin olunub.
Xəbəri paylaş
7058 dəfə oxunub.
Digər xəbərlər
Tarix: 17-09-2017 | Saat: 09:20
Bölmə:Karusel / Hadisə | çapa göndər
Sentyabrın 17-si gecə saat 01:05 radələrində Londondan Bakıya uçmalı olan "J2 008" saylı təyyarə reysi təxirə salınıb. Xəbəraz.Az xəbər verir ki, sərnişinlər report-a açıqlamalarında AZAL rəhbərliyini məsuliyyətsizlikdə günahlandırıblar. Onlar bu cür münasibətlə artıq birinci dəfə qarşılaşmadıqlarını bildiriblər. Qeyd ediblər ki, "Azərbaycan Hava Yolları" reysin təxirə salınacağını əvvəlcədən bildiyi halda sərnişinləri bu barədə məlumatlandırmayıb və nəticədə insanlar müəyyən məsafə qət edərək hava limanına gəlib, burada saatlarla gözləməli olublar.
"Mən bileti onlayn almışam. Qeydiyyatdan keçən zaman elektron ünvanım orada qeyd olunub. AZAL da nəsə bir problem yarandığı zaman məni və mənim kimi bütün sərnişinləri öncədən məlumatlandırmağa borclu olduğu halda, bunu etməyib. Biz durub gəlmişik aeroporta, neçə saatdır burada gözləyirik. İndi deyirlər ki, reys təxirə salınıb, gedin. AZAL-ın menecmentində olan nöqsana görə sənədləşmə məsələsində problem yaranıb ki, əlavə 1 sutka Londonda qalmalı olacağıq", - deyə sərnişinlərdən biri bildirib.
Onlar həmçinin qeyd edirlər ki, hava limanında gözlədikləri müddət ərzində AZAL-ın heç bir nümayəndəsi ortada görünməyib, sərnişinlərlə maraqlanmayıb.
Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportundan verilən məlumata görə, reysin təxirə salınmasına AZAL-a məxsus sərnişin təyyarəsinin sənədlərində yaranan problem səbəb olub.
Bildirilir ki, Bakıya uçmalı olan sərnişinlər London hava limanından artıq geri qaytarılıblar. Reys sabah saat 18:05-ə təyin olunub.
Xəbəri paylaş
Digər xəbərlər
29-06-2015, 21:41
dunyanın ən bahali 20 əşyası
24-08-2016, 14:32
Sac ustalarina XƏBƏRDARLIQ: uşağınız olmaya bilər
23-10-2018, 13:47
Səudiyyəli jurnalistin cəsədi quyudan tapıldı
24-01-2023, 15:25
Dəyişkən buludlu olacağı, arabir tutulacaq - HAVA PROQNOZU
25-12-2016, 17:49
Kirayə ev axtaran 3 nəfəri girov götürüb işkəncə verdilər
17-12-2018, 17:32
Erməni əsgər gözündən güllələndi
14-06-2016, 17:34
Rusiya istənilən an hücum edə bilər
28-02-2019, 15:04
İtkin düşən fotoqrafın meyiti tapıldı
4-09-2018, 12:25
“WhatsApp”da yeni funksiya