“Azərsell” "Gənclik Mall"da da xidmət edəcək
Tarix: 14-06-2016 | Saat: 17:55
Bölmə:Karusel / Gündəm / M2 | çapa göndər
Azərbaycanın mobil rabitə bazarının lideri Azərsell Telekom müştərilərinin rahatlığını nəzərə alaraq, Gənclik Mall ticarət mərkəzinin 1-ci mərtəbəsində yerləşən Maxi.az magazasında yeni Müştəri Xidmətləri guşəsini abunəçilərin ixtiyarına verib.
Şirkətdən Axar.az-a verilən məlumata görə, iyun ayının 13-dən etibarən “Azərsell” abunəçiləri burda bütün növ müştəri xidmətləri ilə təmin edilir.
“Azərsell” müştərisi öz sim-kartının dublikatını çıxarmaq, yeni xidmətlərə qoşulmaq, faktura əldə etmək, həmçinin, şirkətin tarif və kampaniyaları haqqında ətraflı məlumatla tanış olmaq imkanı əldə edir.
Məlumat üçün bildirək ki, “Azərsell” Müştəri Xidmətləri sahəsində innovativ yenilikləri ilə hər zaman seçilib. Şirkət 1998-ci ildə ölkədə ilk dəfə olaraq 24/7 rejimində fəaliyyət göstərən Telefon Mərkəzi, 2009-cu ildə isə Gəncədə ilk Regional Telefon Mərkəzini yaradıb. Öz müştərilərinə yalnız üz-üzə deyil, həm də virtual, "online" şəkildə xidmət göstərən “Azərsell” sosial şəbəkələrdə də bu xidmətin keyfiyyətini yüksəldir. Müştəri məmnuniyyəti sahəsində göstərdiyi uğurlu xidmətlərinə görə, “Azərsell” müxtəlif mükafatlara layiq görülüb. “Azərsell” Azərbaycanda ən böyük müştəri xidmətləri şəbəkəsinə - 60 Ön Masa və “Azərsell” Ekspres ofisləri və 425 rəsmi satış məntəqəsi ilə ən geniş satış şəbəkəsinə malikdir. Bu məntəqələr yüksək keyfiyyətli servis göstərmək üçün bütün ölkə boyu müştərilərin xidmətindədir.
Daha ətraflı məlumat üçün [email protected] ünvanına müraciət edə bilərsiniz.
Xəbəri paylaş
9298 dəfə oxunub.
Digər xəbərlər
Tarix: 14-06-2016 | Saat: 17:55
Bölmə:Karusel / Gündəm / M2 | çapa göndər
Azərbaycanın mobil rabitə bazarının lideri Azərsell Telekom müştərilərinin rahatlığını nəzərə alaraq, Gənclik Mall ticarət mərkəzinin 1-ci mərtəbəsində yerləşən Maxi.az magazasında yeni Müştəri Xidmətləri guşəsini abunəçilərin ixtiyarına verib.
Şirkətdən Axar.az-a verilən məlumata görə, iyun ayının 13-dən etibarən “Azərsell” abunəçiləri burda bütün növ müştəri xidmətləri ilə təmin edilir.
“Azərsell” müştərisi öz sim-kartının dublikatını çıxarmaq, yeni xidmətlərə qoşulmaq, faktura əldə etmək, həmçinin, şirkətin tarif və kampaniyaları haqqında ətraflı məlumatla tanış olmaq imkanı əldə edir.
Məlumat üçün bildirək ki, “Azərsell” Müştəri Xidmətləri sahəsində innovativ yenilikləri ilə hər zaman seçilib. Şirkət 1998-ci ildə ölkədə ilk dəfə olaraq 24/7 rejimində fəaliyyət göstərən Telefon Mərkəzi, 2009-cu ildə isə Gəncədə ilk Regional Telefon Mərkəzini yaradıb. Öz müştərilərinə yalnız üz-üzə deyil, həm də virtual, "online" şəkildə xidmət göstərən “Azərsell” sosial şəbəkələrdə də bu xidmətin keyfiyyətini yüksəldir. Müştəri məmnuniyyəti sahəsində göstərdiyi uğurlu xidmətlərinə görə, “Azərsell” müxtəlif mükafatlara layiq görülüb. “Azərsell” Azərbaycanda ən böyük müştəri xidmətləri şəbəkəsinə - 60 Ön Masa və “Azərsell” Ekspres ofisləri və 425 rəsmi satış məntəqəsi ilə ən geniş satış şəbəkəsinə malikdir. Bu məntəqələr yüksək keyfiyyətli servis göstərmək üçün bütün ölkə boyu müştərilərin xidmətindədir.
Daha ətraflı məlumat üçün [email protected] ünvanına müraciət edə bilərsiniz.
Xəbəri paylaş
Digər xəbərlər
14-12-2017, 13:44
Salyanda beş nəfərin öldürüldüyü evin yerində park salına bilər
8-09-2020, 19:42
Prezident Ramiz Mehdiyevi bu vəzifədən çıxardı - Sərəncam
25-01-2020, 15:20
Ehsan Zahidov: Salyanda polislə bağlı yayılan məlumat təxribatdır
4-09-2022, 12:31
Kəlbəcər və Laçın istiqamətində mövqelərimiz atəşə tutuldu
9-02-2021, 22:42
BDU-nin 2 -ci Ali Diplomunu alan LİDER Aparıcı-FOTO
8-06-2016, 16:49
SOCAR işçi axtarır - Maaş 1000 manat
3-04-2015, 23:54
Mahir Şükürov Türkiyədə məşqə buraxılmadı
18-09-2015, 22:55
ABŞ-la Azərbaycan arasında ...
24-05-2016, 15:48
Dələduz provayderlərə cinayət işi açıla bilər - Qanun