AZAL özünün aşağı büdcəli brendini yaradır
Tarix: 19-02-2016 | Saat: 13:16
Bölmə:Karusel / İqtisadiyyat / M2 | çapa göndər
"Bu biznes-model müəyyən xidmətlərə qənaət edilməsini nəzərdə tutur ki, bu da, klassik aviaşirkətlər ilə müqayisədə qiyməti xeyli aşağı salmağa imkan verir"
“Azərbaycan Hava Yolları” QSC (AZAL) aviaşirkətin aşağı büdcəli istiqamətləri üzrə uçuşlar yerinə yetirəcək yeni “AZALJET” brendinin yaradılmasına dair planlarını elan edir.
AZAL-ın mətbuat xidmətindən “APA-Economics”ə verilən məlumata görə, “AZALJET” brendi altında uçuşlar cari ilin 28 mart tarixindən etibarən Azərbaycan mülki aviasiyasının mövcud infrastrukturu əsasında yerinə yetiriləcək.
“AZALJET” brendi altında yerinə yetiriləcək reyslərdə baqajın daşınması və bortda qidalanma əlavə ödəniş müqabilində təklif olunacaq. Belə təcrübə 2015-ci ilin avqustundan qismən və 2016-ci il 1 fevral tarixindən isə tam miqyasda AZAL-ın bir sıra aviareyslərində uğurla tətbiq olunmağa başlayıb. Bununla əlaqədar olaraq, aviaşirkət bu sxem üzrə aviabiletlər təklif edəcək ayrıca brendin yaradılması haqqında qərar qəbul edib.
Son illərdə aşağı büdcəli aviaşirkətlər bütün dünyada məşhurluq qazanıb. Bu, aviadaşıma biznesinə “aşağı xərclər - aşağı tariflər – yüksək tələb - yüksək gəlir” formulu ilə ifadə olunan yanaşmadır.
AZAL özünün aşağı büdcəli brendini ayrıca struktura ayırdıqdan sonra, əvvəlki kimi həm baqajın daşınması, həm də tam çeşidli bort qidalanmasının daxil olduğu klassik aviareyslərini yerinə yetirməyə davam edəcək.
Bununla da, Azərbaycanın milli aviadaşıyıcısı bizim bazara maraq göstərən həm klassik, həm də aşağı büdcəli aviaşirkətlər ilə aviasiya bazarında səmərəli rəqabət etmək imkanı əldə edəcək. Məsələn, Azərbaycanın regionlarına “Türk Hava Yolları”nın (THY) aşağı büdcəli brendi olan “Anadolu Jet” artıq uçuşlar yerinə yetirir və mart ayının sonunda Macarıstanın aşağı büdcəli aviaşirkəti “WizzAir” tərəfindən Bakıdan Budapeştə uçuşlar bərpa ediləcək. Artıq digər aşağı büdcəli aviaşirkətlər, o cümlədən Türkiyənin “Pegasus” və “Atlasjet” şirkətləri də Azərbaycana uçuşlara maraq göstərir.
"Bu biznes-model müəyyən xidmətlərə qənaət edilməsini nəzərdə tutur ki, bu da, klassik aviaşirkətlər ilə müqayisədə qiyməti xeyli aşağı salmağa imkan verir. Bununla yanaşı, biz Azərbaycanın Milli aviadaşıyıcısının bütün reyslərində əvvəlki kimi təhlükəsizlik və xidmətin yüksək səviyyəsinə zəmanət veririk", - deyə AZAL QSC-nin prezidenti Cahangir Əsgərov bildirib.
Xəbəri paylaş
6418 dəfə oxunub.
Digər xəbərlər
Tarix: 19-02-2016 | Saat: 13:16
Bölmə:Karusel / İqtisadiyyat / M2 | çapa göndər
"Bu biznes-model müəyyən xidmətlərə qənaət edilməsini nəzərdə tutur ki, bu da, klassik aviaşirkətlər ilə müqayisədə qiyməti xeyli aşağı salmağa imkan verir"
“Azərbaycan Hava Yolları” QSC (AZAL) aviaşirkətin aşağı büdcəli istiqamətləri üzrə uçuşlar yerinə yetirəcək yeni “AZALJET” brendinin yaradılmasına dair planlarını elan edir.
AZAL-ın mətbuat xidmətindən “APA-Economics”ə verilən məlumata görə, “AZALJET” brendi altında uçuşlar cari ilin 28 mart tarixindən etibarən Azərbaycan mülki aviasiyasının mövcud infrastrukturu əsasında yerinə yetiriləcək.
“AZALJET” brendi altında yerinə yetiriləcək reyslərdə baqajın daşınması və bortda qidalanma əlavə ödəniş müqabilində təklif olunacaq. Belə təcrübə 2015-ci ilin avqustundan qismən və 2016-ci il 1 fevral tarixindən isə tam miqyasda AZAL-ın bir sıra aviareyslərində uğurla tətbiq olunmağa başlayıb. Bununla əlaqədar olaraq, aviaşirkət bu sxem üzrə aviabiletlər təklif edəcək ayrıca brendin yaradılması haqqında qərar qəbul edib.
Son illərdə aşağı büdcəli aviaşirkətlər bütün dünyada məşhurluq qazanıb. Bu, aviadaşıma biznesinə “aşağı xərclər - aşağı tariflər – yüksək tələb - yüksək gəlir” formulu ilə ifadə olunan yanaşmadır.
AZAL özünün aşağı büdcəli brendini ayrıca struktura ayırdıqdan sonra, əvvəlki kimi həm baqajın daşınması, həm də tam çeşidli bort qidalanmasının daxil olduğu klassik aviareyslərini yerinə yetirməyə davam edəcək.
Bununla da, Azərbaycanın milli aviadaşıyıcısı bizim bazara maraq göstərən həm klassik, həm də aşağı büdcəli aviaşirkətlər ilə aviasiya bazarında səmərəli rəqabət etmək imkanı əldə edəcək. Məsələn, Azərbaycanın regionlarına “Türk Hava Yolları”nın (THY) aşağı büdcəli brendi olan “Anadolu Jet” artıq uçuşlar yerinə yetirir və mart ayının sonunda Macarıstanın aşağı büdcəli aviaşirkəti “WizzAir” tərəfindən Bakıdan Budapeştə uçuşlar bərpa ediləcək. Artıq digər aşağı büdcəli aviaşirkətlər, o cümlədən Türkiyənin “Pegasus” və “Atlasjet” şirkətləri də Azərbaycana uçuşlara maraq göstərir.
"Bu biznes-model müəyyən xidmətlərə qənaət edilməsini nəzərdə tutur ki, bu da, klassik aviaşirkətlər ilə müqayisədə qiyməti xeyli aşağı salmağa imkan verir. Bununla yanaşı, biz Azərbaycanın Milli aviadaşıyıcısının bütün reyslərində əvvəlki kimi təhlükəsizlik və xidmətin yüksək səviyyəsinə zəmanət veririk", - deyə AZAL QSC-nin prezidenti Cahangir Əsgərov bildirib.
Xəbəri paylaş
Digər xəbərlər
3-09-2020, 15:26
İşsiz vətəndaşlar üçün ŞAD XƏBƏR
8-05-2022, 12:08
Ağstafada qatar gənc oğlanı vuraraq öldürdü
29-10-2018, 12:57
Qabığı özündən daha faydalıdır
30-04-2017, 17:18
“Qəbələ” rekordu təkrarladı
20-06-2017, 17:34
"Gənclik Mall"da həyəcan: insanlar təxliyə olundu - FOTO - YENİLƏNİB
20-03-2015, 22:42
Düşmən ordunu ifşa edən səsyazı (VİDEO)
16-07-2016, 11:11
Türkiyənin Baş Qərargah rəisi Hulusi Akar hərbi çevrilişə cəhd edənlərin girovluğundan azad edilib
22-11-2021, 11:34
Bakı metrosundakı cibgir tutuldu
13-07-2015, 11:16
İfaçının avtomobilini yumurta və pomidorla bu günə qoyuldu - VİDEO