DSMF: 23 faiz azalma var
Tarix: 24-07-2015 | Saat: 12:08
Bölmə:Karusel / İqtisadiyyat / M2 / Reportaj | çapa göndər
Fondun sədri bu il əhalinin narazılığına səbəb olan problemləri açıqladı.
Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun (DSMF) fəaliyyətinin avtomatlaşdırılması və maarifləndirmə tədbirləri nəticəsində vətəndaş müraciətləri əhəmiyyətli şəkildə azalıb.
ANS PRESS-in məlumatına görə, bunu Fondun sədri Elman Mehdiyev Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2012-ci il 5 sentyabr tarixli 2421 nömrəli Sərəncamı ilə təsdiq edilmiş “Açıq Hökumətin təşviqinə dair 2012-2015-ci illər üçün Milli Fəaliyyət Planı”nın Dövlət Sosial Müdafiə Fondunda icrası nəticələrini media nümayəndələrinə şərh edərkən bildirib.
Narazıların azalmasına səbəb vətəndaşlarla işin səmərəliliyinin daha da artırılması, fəaliyyətinin avtomatlaşdırılması və maarifləndirmə tədbirlərinin əhatə dairəsinin genişləndirilməsidir. Bu amillər 2015-ci ilin birinci yarısında Fondun Aparatına vətəndaşlardan daxil olan müraciətlərin sayı əvvəlki ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 23 faiz azalmasına yol açıb.
O, həmçinin qeyd edib ki, müraciətlərin 18,8 faizi bilavasitə pensiya və müavinətlərin hesablanması, 16,2 faizi pensiya və müavinətlərin təyinatı, 9,9 faizi pensiya və müavinətlərin ödənişi məsələləri ilə bağlı olub.
Müraciətlərin 8,4 faizini məcburi dövlət sosial sığortasına, 2,5 faizini sosial sığorta şəhadətnaməsinin verilməsinə dair sorğular əhatə edib. Müraciətlərin 44,2 faizi isə digər məsələlərə aid olub.
Hesabat dövründə vətəndaşlardan, hüquqi və fiziki şəxslərdən daxil olan sorğuların, ərizə və şikayətlərin vaxtında və operativ şəkildə cavablandırılması işləri davam etdirilib.
Elman Babayev DSMF sədri
Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun elektron xidmətlərindən istifadə sayı 2,6 dəfə artıb
2015-ci ilin birinci yarısında Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun öz saytı, “Elektron hökümət portalı” və “Elektron ödəniş portalı” vasitəsilə əhaliyə təqdim etdiyi elektron xidmətlərdən ümumilikdə 1 milyon 300 minə yaxın istifadə sayı qeydə alınıb ki, bu da 2014-cü ilin müvafiq dövrünə nisbətən 2,6 dəfə artıqdır.
DSMF-nin göstərdiyi elektron xidmətlər ən çox istifadə olunan xidmətlər sırasında ilk yerləri tutur. Sosial sığorta haqlarının ödənişi və hesabatlılığı sahəsində avtomatlaşdırma nəticəsində Azərbaycan “Doing Business 2015” hesabatında 32 pillə irəliləyib.
Xəbəri paylaş
7078 dəfə oxunub.
Digər xəbərlər
Tarix: 24-07-2015 | Saat: 12:08
Bölmə:Karusel / İqtisadiyyat / M2 / Reportaj | çapa göndər
Fondun sədri bu il əhalinin narazılığına səbəb olan problemləri açıqladı.
Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun (DSMF) fəaliyyətinin avtomatlaşdırılması və maarifləndirmə tədbirləri nəticəsində vətəndaş müraciətləri əhəmiyyətli şəkildə azalıb.
ANS PRESS-in məlumatına görə, bunu Fondun sədri Elman Mehdiyev Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2012-ci il 5 sentyabr tarixli 2421 nömrəli Sərəncamı ilə təsdiq edilmiş “Açıq Hökumətin təşviqinə dair 2012-2015-ci illər üçün Milli Fəaliyyət Planı”nın Dövlət Sosial Müdafiə Fondunda icrası nəticələrini media nümayəndələrinə şərh edərkən bildirib.
Narazıların azalmasına səbəb vətəndaşlarla işin səmərəliliyinin daha da artırılması, fəaliyyətinin avtomatlaşdırılması və maarifləndirmə tədbirlərinin əhatə dairəsinin genişləndirilməsidir. Bu amillər 2015-ci ilin birinci yarısında Fondun Aparatına vətəndaşlardan daxil olan müraciətlərin sayı əvvəlki ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 23 faiz azalmasına yol açıb.
O, həmçinin qeyd edib ki, müraciətlərin 18,8 faizi bilavasitə pensiya və müavinətlərin hesablanması, 16,2 faizi pensiya və müavinətlərin təyinatı, 9,9 faizi pensiya və müavinətlərin ödənişi məsələləri ilə bağlı olub.
Müraciətlərin 8,4 faizini məcburi dövlət sosial sığortasına, 2,5 faizini sosial sığorta şəhadətnaməsinin verilməsinə dair sorğular əhatə edib. Müraciətlərin 44,2 faizi isə digər məsələlərə aid olub.
Hesabat dövründə vətəndaşlardan, hüquqi və fiziki şəxslərdən daxil olan sorğuların, ərizə və şikayətlərin vaxtında və operativ şəkildə cavablandırılması işləri davam etdirilib.
Elman Babayev DSMF sədri
Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun elektron xidmətlərindən istifadə sayı 2,6 dəfə artıb
2015-ci ilin birinci yarısında Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun öz saytı, “Elektron hökümət portalı” və “Elektron ödəniş portalı” vasitəsilə əhaliyə təqdim etdiyi elektron xidmətlərdən ümumilikdə 1 milyon 300 minə yaxın istifadə sayı qeydə alınıb ki, bu da 2014-cü ilin müvafiq dövrünə nisbətən 2,6 dəfə artıqdır.
DSMF-nin göstərdiyi elektron xidmətlər ən çox istifadə olunan xidmətlər sırasında ilk yerləri tutur. Sosial sığorta haqlarının ödənişi və hesabatlılığı sahəsində avtomatlaşdırma nəticəsində Azərbaycan “Doing Business 2015” hesabatında 32 pillə irəliləyib.
Xəbəri paylaş
Digər xəbərlər
17-04-2017, 18:24
“O qədər gözəl qızlar var idi, başımı qaldırıb baxmamışdım”
3-11-2016, 19:53
Milyonçu qadın dilənçiyə döndü - FOTO
6-05-2017, 13:52
Qaraciyəri 2 günə təmizləyən TƏBİİ ÜSUL - İNANILMAZ RESEPT
13-06-2016, 12:57
İsmayıllıda 12 yaşlı qızı sel apardı
1-01-2023, 12:24
Goranboyda qanlı torpaq davası: "Arzuna çatdın, bizi bədbəxt etdin..." - Şok təfərrüat
19-08-2015, 17:40
Balıq yağı şizofreniyanın qarşısını ala bilər
30-12-2019, 13:34
Qvardioladan yeni rekord
26-02-2016, 11:24
Avtoş özünü sürətə qurban verdi – Video
3-12-2015, 10:30
Türkiyədən Azərbaycana gələn mallar ucuzlaşacaq...
3-07-2019, 10:26
AFFA daha bir futbolçunu milliləşdirir