MTRŞ-dan reklamlarla bağlı - Yeni qayda
Tarix: 02-05-2016 | Saat: 17:57
Bölmə:Karusel / Gündəm / M2 | çapa göndər
Milli Televiziya və Radio Şurası (MTRŞ) yerli televiziya kanallarına qaçan sətirlə yayımlanan reklamın təqdimolunma qaydasını göndərib. Hazırda yayımçılar yeni qaydaların tələblərinə adaptasiya mərhələsindədirlər.
MTRŞ-nın şöbə müdiri Təvəkkül Dadaşov Report-a bildirib ki, Nazirlər Kabineti tərəfindən bu il martın 2-də “Qaçan sətirlə yayımlanan reklamın təqdimolunma Qaydası” təsdiq olunub. Həmin Qaydaya görə, televiziya proqramlarında qaçan sətirlə reklamın yayımı xüsusi bildiriş, yaxud “R” işarəsi ilə müşayiət olunmalıdır. Qaçan sətir reklamı TV kadrının aktiv hissəsinin 7%-dən çox sahəni tutmamalıdır. Bu cür reklamın vaxtı ümumilikdə TV-də reklam üçün ayrılmış ümumi vaxta daxildir.
“Bundan başqa, siyasi verilişlərdə, xəbər proqramında qaçan sətir reklamı verilə bilməz. Uşaq və dini verilişlərdə isə alkoqollu içki reklamı subtitrlə verilə bilməz. Matəm günlərində qaçan sətir reklamı yayımlanana bilməz və s.”, - şöbə müdiri deyib.
T.Dadaşov bildirib ki, MTRŞ bu sahədə müəyyən məsələləri nəzərə alır:
“Hazırda qeyd etdiyim qayda telekanallara göndərilib. Yayımçılar yeni qaydaların tələblərinə adaptasiya mərhələsindədirlər. Biz burada müəyyən məsələləri nəzərə alırıq. Çünki reklam verənlərlə müqavilələr köhnə şərlərlə bağlanıb. Lakin tezliklə qaydaların tələblərinin icra vəziyyətinə ciddi şəkildə nəzarət ediləcək. Əvvəlki dövrlərdə efirin bəzən 30%-dən çox hissəni tutan qaçan sətir reklamlarına rast gəlinirdi. Bu isə tamaşaçının hüquqlarını pomaq, proqramların keyfiyyətli yayımına əngəl törədirdi
Xəbəri paylaş
6978 dəfə oxunub.
Digər xəbərlər
Tarix: 02-05-2016 | Saat: 17:57
Bölmə:Karusel / Gündəm / M2 | çapa göndər
Milli Televiziya və Radio Şurası (MTRŞ) yerli televiziya kanallarına qaçan sətirlə yayımlanan reklamın təqdimolunma qaydasını göndərib. Hazırda yayımçılar yeni qaydaların tələblərinə adaptasiya mərhələsindədirlər.
MTRŞ-nın şöbə müdiri Təvəkkül Dadaşov Report-a bildirib ki, Nazirlər Kabineti tərəfindən bu il martın 2-də “Qaçan sətirlə yayımlanan reklamın təqdimolunma Qaydası” təsdiq olunub. Həmin Qaydaya görə, televiziya proqramlarında qaçan sətirlə reklamın yayımı xüsusi bildiriş, yaxud “R” işarəsi ilə müşayiət olunmalıdır. Qaçan sətir reklamı TV kadrının aktiv hissəsinin 7%-dən çox sahəni tutmamalıdır. Bu cür reklamın vaxtı ümumilikdə TV-də reklam üçün ayrılmış ümumi vaxta daxildir.
“Bundan başqa, siyasi verilişlərdə, xəbər proqramında qaçan sətir reklamı verilə bilməz. Uşaq və dini verilişlərdə isə alkoqollu içki reklamı subtitrlə verilə bilməz. Matəm günlərində qaçan sətir reklamı yayımlanana bilməz və s.”, - şöbə müdiri deyib.
T.Dadaşov bildirib ki, MTRŞ bu sahədə müəyyən məsələləri nəzərə alır:
“Hazırda qeyd etdiyim qayda telekanallara göndərilib. Yayımçılar yeni qaydaların tələblərinə adaptasiya mərhələsindədirlər. Biz burada müəyyən məsələləri nəzərə alırıq. Çünki reklam verənlərlə müqavilələr köhnə şərlərlə bağlanıb. Lakin tezliklə qaydaların tələblərinin icra vəziyyətinə ciddi şəkildə nəzarət ediləcək. Əvvəlki dövrlərdə efirin bəzən 30%-dən çox hissəni tutan qaçan sətir reklamlarına rast gəlinirdi. Bu isə tamaşaçının hüquqlarını pomaq, proqramların keyfiyyətli yayımına əngəl törədirdi
Xəbəri paylaş
Digər xəbərlər
24-06-2017, 09:52
Formula 1 – Azərbaycan Qran-Prisinin ikinci gününə start verilir
23-02-2022, 08:44
Tamara bilib evinə dəvət etdiyi şəxs Cəmşid adlı transseksual çıxdı - Öldürüb bədənini müxtəlif hissələrə ayırdı
7-04-2015, 20:10
Bakıda növbəti dollar panikası
4-07-2016, 12:52
Gürcüstanlı oğrular Bakıda yaxalandı
11-06-2016, 12:25
Rusiyaya 100 vaqon və 33 maşın yola saldıq – Video
28-05-2015, 00:43
Bu gün Azərbaycanda 28 May - Respublika Günü qeyd olunur.
31-08-2018, 16:07
Viaqradan daha təsirli qida - Hər kəsin evində var / FOTOLAR
29-06-2022, 11:44
"Müharibə Ukraynanın qələbəsi ilə başa çatacaq" - Zelenski
20-06-2015, 10:14
Cəbhədə amansız atışma